Ubezpieczenie do pracy za granicą

Dla Kogo?
Pakiet ubezpieczeń Hestia Podróże został stworzony z myślą o osobach w różnym wieku, które chcą uniknąć nieprzewidzianych sytuacji, podczas wyjazdów i pracy po za granicami Polski, oraz chcą sobie zapewnić tym samym komfortowe warunki podróży. 

Przykładowa kwota ubezpieczenia dla 7 dni w wersji podstawowej to 50 zł.

Korzyści:
Często podróżujesz i chcesz mieć pewność, że w czasie wyjazdu żaden nieprzewidziany wypadek nie pokrzyżuje Twoich planów? Ubezpiecz się w pakiecie Hestia Podróże i pozwól mu kompleksowo czuwać nad Twoim bezpieczeństwem .

Na lotnisku ginie Ci bagaż? W czasie górskiej wycieczki pechowo skręcasz nogę i potrzebujesz pomocy medycznej? Wszelkie wydatki,związane z tymi zdarzeniami, pokryte zostaną z ubezpieczeń: bagażu, kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków.

Hestia Podróże – kompleksowa pomoc w zasięgu ręki:
  • Ty decydujesz, jaki zakres ubezpieczenia wybierasz i jak długo będzie trwała umowa,
  • w razie wypadku dzwonisz do całodobowego Centrum Alarmowego Assistance,
  • jesteś chroniony 24 godziny na dobę, w każdym miejscu na świecie.

Opis:
Ubezpieczenie Hestia Podróże występuje w trzech wariantach:
  • Podstawowym - HOLIDAY BASIC,
  • Rozszerzonym - HOLIDAY CHARTER,
  • Pełnym - HOLIDAY CHARTER PLUS, abyś mógł dopasować ubezpieczenie idealnie do Twoich potrzeb.

W pakiecie Hestia Podróże ubezpieczysz:
  • koszty leczenia, 
  • koszty transportu i repatriacji, 
  • następstwa nieszczęśliwych wypadków, 
  • koszty udzielenia natychmiastowej pomocy "assistance",
  • koszty pobytu osoby towarzyszącej, 
  • koszty ratownictwa, 
  • odpowiedzialność cywilna, 
  • bagaż, 
  • koszty opóźnienia dostarczenia bagażu, 
  • koszty przerwania podróży, 
  • koszty pobytu osoby wezwanej do towarzyszenia, 
  • sprzęt narciarski.

Natychmiastowa pomoc w razie wypadku.
Jeżeli wydarzy się wypadek, niezależnie od tego, gdzie jesteś, zadzwoń do Centrum Alarmowego Assistance, pod numer (48) 58 550 70 12 . Centrum działa przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Podaj koordynatorowi imię i nazwisko, numer polisy, kontaktowy numer telefonu i opowiedz, co się stało. Obsługa assistance prowadzona jest w języku polskim.

Jak działa pomoc Assistance?
Koordynatorzy z Centrum Alarmowego Assistance przyjmą zgłoszenie, szybko zorganizują pomoc w miejscu Twojego pobytu i poinformują, co robić dalej.

Pomoc ta obejmuje m.in.:
  • zlokalizowanie najbliższej placówki medycznej,
  • zorganizowanie transportu do wskazanego miejsca,
  • dokonywanie płatności na rzecz placówek medycznych, firm transportowych, hoteli i innych usługodawców,
  • koordynowanie przepływu informacji i nadzór nad przebiegiem leczenia,
  • kontakt z najbliższymi krewnym i poszkodowanego i informowanie ich o jego stanie zdrowia,
  • inne, niestandardowe działania, których wymaga sytuacja, w jakiej znalazł się poszkodowany.

Na co zwrócić uwagę?
Przy zawieraniu umowy ubezpieczenia Hestia Podróże koniecznie zwróć uwagę na wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela. Są one wymienione w OWU.

Warto wiedzieć
Wyjazd zagraniczny wiąże się z pobytem w odmiennych niż polskie warunkach pogodowych, prawnych, społecznych i ekonomicznych. 

Dlatego warto pamiętać, że:
  • leczenie za granicą jest bardzo drogie,
  • minimalny zakres ubezpieczenia podczas wyjazdu zagranicznego to:
  • ubezpieczenie kosztów leczenia,
  • ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
  • ubezpieczenie od utraty lub zniszczenia bagaży,
  • w trudnych sytuacjach niezwykle użyteczne jest ubezpieczenie kosztów natychmiastowej pomocy - assistance, zapewniające pomoc Towarzystwa w miejscu pobytu,
  • od każdego lekarza należy brać skierowania na zabiegi i badania, by w przyszłości uzyskać zwrot poniesionych na nie kosztów,
  • w przypadku kosztów, poniesionych na zakup lekarstw, rachunki i diagnozę lekarza należy przedstawić w ciągu 7 dni od daty powrotu do kraju.
Ċ
Daniel Bartkowiak,
26 sie 2013, 04:29
Ċ
Daniel Bartkowiak,
26 sie 2013, 04:29